peace-hand w-hand technology instagram images analytics management search linkedin facebook arrow-right engagement communication field development multimedia arrow-up conversation phone location email vab logo-partena logo-bosch logo-johnson logo-fonifix logo-lyreco logo-leisure-pools logo-huawei logo-kbc logo-nationale-loterij logo-nescafe logo-dd logo-michelin logo-proximus logo-ing

EVA MOUTON BRINGS CULTURE TO THE FESTIVALS

De Standaard

Festival Photobooth 2016

Wat

Klant: De Standaard
Partner: Citycubes

Een photobooth, geheel in Eva Mouton-stijl.

Uitvoering

We bouwden een photobooth, helemaal gebrand in de unieke stijl van Eva Mouton. Festivalgangers konden daar drie foto’s laten nemen in een toffe collage en kiezen tussen verschillende coole filters. Achteraf konden ze die dan printen en/of delen via sociale media. Tegelijkertijd verschenen de foto’s ook op een groot scherm buiten aan de stand, samen met interessante nieuwstweets van De Standaard.

Resultaat

Dit toffe concept heeft heel wat mensen geprikkeld om een foto te laten nemen. Bovendien gaf deze actie het merk De Standaard een behoorlijke boost.