peace-hand w-hand technology instagram images analytics management search linkedin facebook arrow-right engagement communication field development multimedia arrow-up conversation phone location email vab logo-partena logo-bosch logo-johnson logo-fonifix logo-lyreco logo-leisure-pools logo-huawei logo-kbc logo-nationale-loterij logo-nescafe logo-dd logo-michelin logo-proximus logo-ing

Case 05

De Nationale Loterij

Fun for life 2016

Wat

Klant: De Nationale Loterij
Agency: City Cubes

Bringing tattoos to life

Uitvoering

We ontwikkelden een augmented reality-app voor Android, en een web platform. Festivalgangers die een coole tijdelijke tattoo wilden, konden er eentje laten zetten door de Fun For Life Tattoo Artist hostesses.

Elke tattoo had enkele herkenningspunten die de app kon oppikken wanneer een hostess de tattoo scande met een tablet. Daarna verscheen er een kraslot dat de festivalganger kon ‘wegkrabben’ om de tattoo te onthullen in een epic 3D augmented reality-model.

Resultaat

Iedereen was niet alleen blij met de tattoo, maar ook stomverbaasd om de tattoo tot leven te zien komen.