peace-hand w-hand technology instagram images analytics management search linkedin facebook arrow-right engagement communication field development multimedia arrow-up conversation phone location email vab logo-partena logo-bosch logo-johnson logo-fonifix logo-lyreco logo-leisure-pools logo-huawei logo-kbc logo-nationale-loterij logo-nescafe logo-dd logo-michelin logo-proximus logo-ing

Case 02

ING

360 Football Dome 2016

Wat

Klant: ING
Partner: Event Attitude

Het creëren van een unieke ervaring voor voetbalfans.

Uitvoering

We hebben voor ING een 360-opname gemaakt van een wedstrijd van de Rode Duivels, en gezorgd voor de montage. Bezoekers van de ING Dome konden dan een VR-headset opzetten om zo de wedstrijd opnieuw te beleven in 360°, net alsof ze er zelf bij waren. Achteraf hebben we ook een VR-applicatie ontwikkeld waarmee iedereen de video kon bekijken wanneer ze maar wilden.

Resultaat

Bezoekers van de ING Dome konden genieten van een unieke voetbalervaring in virtual reality.